FANDOM

Pakuchita
ぱくちーたー
Dmrp4魔-20
Civilization: NatureNature
Card Type: Creature
Mana Cost: 3
Race: Gransect
English Text: Super Shield Trigger Super Shield Trigger (When this creature is put into your hand from your shield zone, you may summon it immediately for no cost. Then if you have no shields, you may use this creature's S ability.)

■ When you put this creature into the battle zone, you may return a card from your mana zone to your hand.

S When you put this creature into the battle zone, put a nature creature from your hand into the battle zone.

Japanese Text: Super Shield Trigger スーパー・S・トリガー(このクリーチャーを自分のシールドゾーンから手札に加える時、コストを支払わずにすぐ召喚してもよい。その時自分のシールドが1つもなければ、このクリーチャーに S 能力を与える)

■ このクリーチャーがバトルゾーンに出た時、カードを1枚、自分のマナゾーンから手札に戻してもよい。

S このクリーチャーがバトルゾーンに出た時、自然のクリーチャーを1体、自分の手札からバトルゾーンに出す。

Power: 1000
Illustrator(s): Kemonomichi